söndag 17 juni 2012

En liten kurbits



Gjord av lite som jag hittade vid kanalens kant ( Om du klickar på bilden blir den större). Annars var det inte så många pausar mellan båtarna idag. Kan bero på att det är söndag. När jag kom hem konstaterade jag att jag blivit ännu brunare i ansiktet trots att dagen började med regn och mulet. Dilemmat är bara att jag ser ut som en uggla när jag tar av glasögonen. Solen tar inte lika bra genom glasen. Och så har jag vita streck efter glasögonskalmarna. Ser lite lattjo ut. Men jag måste ju se vad jag gör när jag slussar så det får väl bli ful solbränna då!











Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vad fint! Jag tycker du ska vara med på nästa mood board!

Anonym sa...

Fiiiint!

Tomtan sa...

Fint!!!! Å smultron och vilken fin liten kofta :D