tisdag 10 juli 2012

Fotoutmaning Dröm

Finns ju många saker man gärna skulle vilja göra och en del saker man skulle vilja ha. Men det är faktiskt inte så mycket jag drömmer om. Först tänkte jag bara fota en kaka men jag hade ingen dröm hemma. Då fick det bli det som kanske stannar vid en dröm, att få ordning på mitt växthus. Jag är så dålig på sånt. Köpte nya rutor när bara några var trasiga men mätte ju givetvis fel så de var för små. Ett misstag som inte ens gick att rätta till utan att köpa nytt, sen kom Gudrun. Och så Per. Och till sist några snörika vintrar. Nu står det så här sedan några år. En sorglig syn.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Tomtan sa...

Vackra bilder!!! Älskar skogen! Är farsinerad av skog där de inte är en massa buskar man ska kliva igenom :D För mig fick de bli en annans dröm :D