tisdag 21 februari 2012

Vad har jag med hem från Umeå?

Bilden av dottern som har ont och är kvar på sjukhuset (men det är visst lite bättre idag). En väska full med smutstvätt och en förkylning . Bara jag nu inte smittat K. Är så länge sedan jag var sjuk så jag trodde min kropp inte gillade att sitta stilla så många dagar. Men det var alltså någon sjuka på gång. Men det är inte slut där. Min systerdotter har ramlat av hästen och har ont i huvudet och mår illa. Hjärnskakning? Och så fick jag höra att min andra syster med familj som tillbringar sportlovet i Egypten råkat ut för en tråkig sak. Syrran skulle springa  tillbaka till rummet och hämta en glömd sak, halkade eller snubblade i trappan och bröt benet! Nu räcker det ett tag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det där var då inget roligt alls, nu får det räcka med eländet så att alla blir friska snabbt. Tänker på er alla.Stor Kram.

Tomtan sa...

Ja då får de räcka!!!!