torsdag 7 november 2013

Tråkig vecka

Min influensa går inte speciellt mycket åt rätt håll. Snörvlar, hostar, hostar och hostar. Vaknar med ont i huvudet och stel i nacken. Nu får det gärna bli bli bättre. Planen är ju att träffa vårat första barnbarn på söndag! Det blir ju jättejobbigt om vi måste vänta en vecka till! Sticktidning får jag så det är positivt. Ett par små tumfria vantar och ett par sockar till har blivit färdiga.
Jag har monterat ihop en virkad nalle. Beskrivningen hittade jag hos bloggaren Kungen och Majkis. En mycket trevlig blogg som jag blir glad för varje inlägg.
Och börjat på en ny mjuk liten tröja.

Igår plockade jag av våra Ingrid Marie-äpplen. Fåglarna hackar på dem. Och de börjar gärna på ett nytt varje gång så det var många som var förstörda. En korg full blev det i alla fall.

Gjorde en ny fönsterplats åt Milla för ett tag sedan och nu har jag sett henne använda den en hel del.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej!!!!!
Vilka fina saker du gör!
Vi han med en del när vi var i huvudstaden :D

heidi sa...

Krya på dig!!

vilken söt nalle! och tröjan kommer att bli så himla söt:)

Anonym sa...

HAr en award till dej på bloggen!

heidi sa...

Hej,

jag har skickat vidare en sunshine award till dig. du kan läsa mera om det på min blog:)