söndag 24 maj 2015

Fotoutmaning vänner emellan- I min bokhylla...


....finns en salig blandning.

Och många pocketböcker. De är nog faktiskt de bästa.

På någon hylla ligger lite allt möjligt jox som inte borde vara där.

Och så finns den här fina som jag fick när jag fyllde 40. I den finns en del roliga kort.

Jag, i egen hög person i olika åldrar.

Från vänster syns jag och så mina två yngre systrar.

Här har vi mormor, kusin Marie, syster Åsa, jag, morfar, ingifta moster Eivor skymtar lite och så har vi syster Anna.

Min familj på Galtispouda med Hornavan i bakgrunden.

Mina älskade döttrar.

Alla korten är så där härligt gamla.

4 kommentarer:

Maria O sa...

Vilken härlig blandning av minnen och litteratur i din bokhylla!
Kram Maria

Heidi sa...

Vilken intressant bokhylla:)

Helena sa...

Det är spännande med bokhyllor. Det finns ofta så mycket mer där än bara böcker. Fin tisdag till dig!

Anonym sa...

Härliga bilder från förr (eller var det igår?)