söndag 6 oktober 2013

En helg

Tittade på en agilitytävling på Linköpings brukshundklubb och gick en dogwalk där också. För att värna hotade arter så har här byggts lite roliga och fina saker.

Och något för ögonfröjd.
Blev bjuden på god soppa och äppelkaka hos god vän. Senare blev det bio. En film som jag tyckte mycket om.
På väg från bio till bilen hittade jag den här fina. 
I morse vaknade jag med en hund riktigt nära.
Blev en svampletartur. Här har vi fjällig taggsvamp. Den fick stå kvar.
En vacker konstig svamp som också lämnades i fred.
Så ja! De här var det som vi letade efter. Tyvärr stod de inte så tätt som de kan göra.
Men vi fick lite i korgarna.
Och så måste jag visa mina nya fina kängor.

1 kommentar:

heidi sa...

vilka fina kängor! dom ser ut att hålla för många och långa sköna promenader:)

du verkar ha haft ett par riktigt fina dagar:)