torsdag 31 oktober 2013

Lycka!

Jag har blivit mormor! Till någon med pyttesmå händer!
Och då måste jag prova att sy lite. Den röda utstyrseln har jag gjort och den andra sydde min pysselkompis till sitt kommande barnbarn. Det var kul så det blir nog mera.
Idag har jag kört bil. Kan ni se vattentornet mellan träden?
Bra dekal.
Solen lyser ibland och på vissa ställen.
Efter hundpromenader var det dags för kloklippning och då blir Milla så här olycklig. Vi får fajtas varje gång så varken hon eller jag gillar det något vidare. Men nu är det gjort för den här gången. 

3 kommentarer:

Lotta sa...

Världens största grattiskramar till nyblivna morföräldrarna och till den nya lilla familjen! Vilken lycka.
än en gång kramar från oss alla :-)

heidi sa...

Grattis till det nya barnbarnet!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!