fredag 18 oktober 2013

Friday evening

Visar mer av hundens "olater". I mitt knä med huvudet på bordet! Nåja, det var inte helt på bordet i alla fall.
Det är många fina dagar man får uppleva nu.
Och så pysslar jag lite. Lite mera virkning. Här något halvklart!
Som blev en kompis till dockan. Så nu är de två.
Idag var så kallt att jag saknade mössan, blev snart lite varmare av promenaden. Tur att det fanns luva på tröjan.
Spanade in några fina djur. Vem tittar på vem?

Sedan åkte vi iväg och bytte till vinterdäck på min bil. Milla "hjälpte" till.
Hemma igen tog jag en skön dusch och tog på min nya tröja. Orkar inte sticka en så här tunn prickig tröja så den här är köpt på H&M.
Äta bör man...., och ikväll blev det färsk lax, broccolins och romsås. Gott!

2 kommentarer:

Tomtan sa...

Alla vi ha en bästis! En bästis vill alla ha!
Den sången passar på dina dockor! Härlig promenad!

heidi sa...

vilken fin docka du har virkat! gillar verkligen dom långa benen:)